No name

Soome klienditeeninduse ekspert: klient peab saama valida suhtlusviisi ettevõttega

Turundusraadio saates rääkis Soome klienditeeninduse ekspert Kari Korkiakoski firmast Futurelab Oy, et aastaks 2020 kujuneb iga brändi suurimaks komponendiks kliendikogemus, mis ületab nii toote kvaliteedi- kui hinnaargumendid. Oskus pakkuda klientidele parimat teenindust saab Korkeakoski sõnul alguse sellest, et klient saaks teenusepakkujaga asjaajamiseks valida just talle sobiva suhtlusviisi ja kanali.

21. mai 2014
Loe edasi

Kliendilojaalsuse võitmise nipid

Parimaid viise iga ettevõtte jaoks oma klientide lojaalsuse võitmiseks on kompromissitu suhtumine: „jah, ma saan teid aidata“, rääkis rahvusvahelise haardega lojaalsuskonsultant John Kennedy Turundusraadio saates.

29. aprill 2014
Loe edasi