Turundusraadio: Eesti brändikonsultandid ekspordivad teenust Rootsi
Kuigi teenuste eksport on sageli keerulisem toodete ekspordist, on üha enamad Eesti konsultandid hakanud oma teenuseid eksportima.
Kuigi teenuste eksport on sageli keerulisem toodete ekspordist, on üha enamad Eesti konsultandid hakanud oma teenuseid eksportima.
Turundusraadio saates rääkis Soome klienditeeninduse ekspert Kari Korkiakoski firmast Futurelab Oy, et aastaks 2020 kujuneb iga brändi suurimaks komponendiks kliendikogemus, mis ületab nii toote kvaliteedi- kui hinnaargumendid. Oskus pakkuda klientidele parimat teenindust saab Korkeakoski sõnul alguse sellest, et klient saaks teenusepakkujaga asjaajamiseks valida just talle sobiva suhtlusviisi ja kanali.
Parimaid viise iga ettevõtte jaoks oma klientide lojaalsuse võitmiseks on kompromissitu suhtumine: „jah, ma saan teid aidata“, rääkis rahvusvahelise haardega lojaalsuskonsultant John Kennedy Turundusraadio saates.
Kliendilojaalsus pole midagi muud kui harjumuse kujundamine, rääkis taanlasest Loreali pikaaegne tippjuht ning firma Creademic Business Solutions looja Christophe Kittel selle nädala Turundusraadio saates.
Enne kui hakkad välisturule sisenema, siis otsi endale sihtriigi kogemustega ettevõte, kes oskab anda sulle nõu ja abi, rääkis ManSys juhatuse liige ja Institute of Export esindaja Neil Hoskins.
Vene turist ei ainult mitte kõige kiiremini kasvav segment Eesti turismiäris, vaid tegu on inimestega, kelle kohalemeelitamise üle murravad pead paljud hotellide, restoranide ja muuseumide juhid nii Eestis kui ka mujal maades.
Tööandja brändi loomine on viimasel dekaadil olnud kuum teema kogu maailmas ning on vaikselt äratamas ka Eesti ettevõtjaid ning tippjuhte.