20.10
2014

6 müügi ja turunduse mõõdikut hotellidele

Hotelli omanikud soovivad, et nende turundustiimide töö oleks mõõdetav ning annaks numbrilisi ja käegakatsutavaid tulemusi.

Kuigi äri edeneb jõudsalt peaksid ikkagi regulaarselt ROI-d mõõtma. Paljud digitaalsed ja analüütilised tänapäeva meetodid annavad sulle kiiret ja kohest infot. E-turunduse maailm on andnud meile käeulatusse täiesti uued mõõtmismehhanismid.

6 võtmemõõdikut:

1. MCPB (marketing cost per booking)

2. Tulude erinevus sihtgruppides.

3. TripAdvisori arvamushinnangud.

4. DRR (direct revenue ratio)

5. RevPar Index versus compset: 

6. Kodulehekülje conversion rate 

Vaata originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse