24.11
2014

ARTIKKEL: Loo klienditeeninduse kultuur

Millal oli viimane kord kui sa said tõeliselt positiivse ja meeldejääva klienditeeninduse kogemuse? Sa võid väga kergelt pettuda lihtsates tehingutes ja siis on määravaks klienditeeninduse aspekt – sul on vaja kedagi kes sind kuulaks ja lahendusi pakuks.  Tegemist on teeninduse põhimudeliga igas valdkonnas. Tundub lihtne?

Aga kui võrrelda positiivseid kogemusi negatiivsetega, siis kumb nendest on valdavam osa.

Kui sa oled lihtne teenindaja, siis õnnelik klient tähendab ka suuremat jootraha. Äri jaoks tähendavad õnnelikud kliendid uusi külastusi ja kasvavaid tulusid.  On iga ettevõte vastutusalas oma klienditeeninduse edendamine, arendamine  ja positiivsete kliendikogemuste loomine.

Tore klienditeeninduse kogemus võib muuta sinu päeva.

Loe originaalartiklit siit.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse