Kliendikogemus

Kas kliendil on alati õigus?

Kui tuli välja lause, et kliendil on alati õigus, siis paljud ettevõtted hakkasid seda kasutama nurgakivina oma ettevõtmistes.  Ei ole midagi halba oma klientide õnnelikuks tegemises. Kuid oluline on märgata seda, kui oled läinud liiga kaugele.

19. jaanuar 2015
Loe edasi

ARTIKKEL: Lojaalsuspreemiad jäävad hiljaks

Võitlus klientide lojaalsuse nimel algab kohe, kui inimene on allkirjastanud lepingu. Kuid uuringud näitavad et enamik klientidest tunnetavad tehingust tulenevat reaalset kasu alles väga pika aja pärast.

12. jaanuar 2015
Loe edasi

ARTIKKEL: 8 sammu klientide pahameele võitmiseks

Ükskõik kui toreda ja suurepärase ettevõttega on tegemist, tuleb sul ikkagi silmitsi seista kliendi kaebustega. Tegemist võib olla arusaamatuse, personaalse konflikti vms.

8 sammu klientide pahameele võitmiseks on:

17. november 2014
Loe edasi

ARTIKKEL: Hoop kliendikaardi strateegiale

Humby väidab et Tesco turundajad on unustanud klubikaardi strateegilise eesmärgi – tänada klienti – vaid on muutunud häirivaks sihtgrupile, saates neile erinevaid ja mitte asjakohased pakkumisi. Klubikaardist on saanud lihtsalt uus turunduskanal.

3. november 2014
Loe edasi