30.06
2014

Gamification avab turundusele uued võimalused

Kohtusime Christophiga ühel seminaril umbes aasta tagasi. Olles ise mitmeid edukaid mänge loonud, jutustas ta haaravalt sellest, kuidas mängude loomise põhimõtteid ärimaailmas kasutades saavutatakse võimsaid tulemusi. Loomulikult teame kõik gamification’ist ehk mängustamisest tasemete, punktide ja autasude süsteemina, kuid see on vaid jäämäe pinnapealne osa.

Christoph kinkis mulle ka karbi kaarte, kuhu on koondatud 100 suunist mänguloojale. Valisin nendest välja juhuslikud kolm ja parafraseerisin turundajate jaoks.

Mõtle oma ettevõtte klientidele ning nendele suunatud turundusele ning arutle:

  • Ole veendunud, et lugu, mida sa räägid, on parim võimalik. Kas sa tead, miks sinu kliendid võiksid sinu loost huvitatud olla? Kuidas annavad sinu lugu edasi disain, tehnoloogia, visuaal? Kuidas seda veel paremaks teha?
  • Ole kindel, et sinu eesmärgid on sobivad ja hästi tasakaalus. Mis on sinu suur eesmärk? Kas see on selge su klientidele? Kas eesmärgid on omavahel hästi seostatud? Kui on tegemist vahe-eesmärkidega, kas su kliendid mõistavad neid? Kas eesmärgid on konkreetsed, saavutatavad ja piisavalt tasuvad, et nendeni püüelda? Kas pikaajalised ja lühiajalised eesmärgid on tasakaalus? Kas kliendid võiksid saada püstitada oma isiklikke eesmärke?
  • Vaata oma turundust läbi kliendi prisma. Missuguseid oskusi minu turundus nõuab klientidelt? Kas nad saavad neid minu juures arendada? Kas need oskused loovad selle kogemuse, mida soovin edasi anda?

Christoph Brosius tuleb Tallinnasse 3. oktoobril, et läbi viia praktiline ja interaktiivne workshop teemal “Game Thinking. Cautios: may contain fun!”

Registreeri kohe, sest kohtade arv on piiratud!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse