29.04
2014

Kliendilojaalsuse võitmise nipid

Parimaid viise iga ettevõtte jaoks oma klientide lojaalsuse võitmiseks on kompromissitu suhtumine: „jah, ma saan teid aidata“, rääkis rahvusvahelise haardega lojaalsuskonsultant John Kennedy Turundusraadio saates.

Turundusraadio saates külas olnud John Kennedy märkis, et meie ümber muutuvas maailmas muutub klientide lojaalsuse võitmine üha keerulisemaks. Esiteks seetõttu, et tänu sotsiaalmeedia kasutamisele on suurenenud ettevõtete vajadus mittekanaliliseks suhtluseks oma klientidega, mis viib üles lojaalsuse võitmise hinna. Teisalt on lojaalsuse kasvavast hinnast aru saanud ka kliendid, kes peavad otsustama, kas ja millal ning millist infot nad enda kohta ettevõtetele jagavad.
Kennedy sõnul on kunagi lennu- ja reisifirmade lojaalsusprogrammidest alguse saanud mõtlemine, et lojaalsust tuleb edendada vaid ostujõulisemate klientide seas, muutumas. Arvutiprogrammid võimaldavad edukat lähenemist ka vähema ostujõuga inimestele, kelle puhul on igal ettevõttel võimalik jälgida, mida, miks ja kui sageli nad ostavad.

John Kennedy jagas Turundusraadios ka soovitusi, kuidas kliendilojaalsust kasvatada.
Esiteks: näita oma avatust järjepidevalt erinevates suhtluskanalites – see loob usalduse sinu vastu.
Teiseks: õpi tasustama mitte vaid ostmist, vaid ka kaasatust sotsiaalmeedias, vm.
Kolmandaks: suhtle klientidega, et saada aru, miks eelistavad nad sind sinu konkurentidele ja kasuta seda infot eeliste veelgi suuremaks rõhutamiseks.
Neljandaks: ole klientide suhtes alati avatud ja julge tunnistada eksimusi, sest see vaid suurendab usaldust.
Viiendaks: Ära kunagi kaitse enda positsiooni, vaid lähtu alati põhimõttest: „jah, ma suudan teid aidata“.

Turundusraadio on Marketingi Instituudi iganädalane veebipõhine raadiosaade. Inglise keelset Turundusraadio saadet kliendilojaalsusest John Kennedyga saab kuulata SIIT.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse