27.04
2014

Mida peaks tegema spetsiaalkauplused klientide kinnistamiseks?

Kliendilojaalsuse konsultant Indrek Saul möönab hiljutise uuringu taustal, kus suurem hulk küsitletud Eesti inimestest olid nõus tasuta ära andma pigem spetsiaalkaupluste kliendikaardid ja jätma alles need kaardid, mida kasutatakse regulaarselt ja sageli, et tegelikult on ka spetsiaalkauplustel mitmeid võmalusi oma kliendilojaalsust kasvatada.

Kuula, mida soovitab Indrek Saul spordipoodidele, reisifirmadele, apteekidele ja teistele kitsamalt spetsialiseerunud kauplustele.

Kliendilojaalsuse juhtimisest, harjumuste kujundamisest kõneldakse ka Indrek Saul koolitusel Kliendilojaalsus, mis toimub 14.mail Marketingi Instituudis.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse