14.10
2014

ARTIKKEL: Kingi kliendile teenusest lugu, mida jagada.

Me saame igalt poolt erinevaid suveniirkingitusi, mis kauplusest/ürituselt lahkudes jätab sulle meenutuse erilisest kogemusest.

Milline võiks olla kingitus teenuste puhul? See peaks olema ootamatu, lihtne ja meeldejääv. Lisaks on see ka atraktiivne tööriist klientide tagasitoomiseks. Näiteks saadeti ühe kaupluse poolt sünnipäevakaart, kaardi vahele oli lisatud kliendi lemmikbrändi sooduskupong. Kaart oli tore, aga eriti sümpaatne oli personaalne sooduskupong – mitte üldine tavaline sooduskupong, vaid konkreetsele kliendile mõeldud lemmiktoote sooduskupong.

Teenuse kingitused/mälestused/lood on rõõmutoojad. Need on lood, mida saaja innukalt tahab jagada. Nad ilustavad ja pikendavad head mälestust, mis viib ikka ja jälle tagasi mälestusteni esmakohtumisest. Teenuse suveniiride tekitatud lugusid võib pidada ka pühendunud fännide strateegiaks.

Vaata originaalartiklit siit.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse