15.09
2014

Head ajad, hea teenindus – millal klienditeenindus läheb kõige enam korda

Kuigi majandusolukord on paranemas ja ostjad kulutavad rohkem raha, ei tohiks endiselt alahinnata kliendikogemuse mõju. Kliendikogemus läheb tegelikkuses rohkem korda majanduskasvu ajal ja vähem siis, kui on majanduslangus. Hoolimata populaarsest uskumusest, et ettevõtted peaksid rohkem mõtlema kliendikogemuse parandamisele majanduslanguse ajal, leiavad uuringute autorid, et rohkem investeeringuid on vaja pigem siiski headel aegadel. Uuringud näitavad, et on väga oluline ettevõtjatel arendada ja parandada kliendikogemust läbi rahulolu tõstmise ja ebaõnnestumiste vähendamise.

Vaata originaalartiklit siit.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Customer experience is the new brand.

Loe lisaks artiklit: Turundusraadio: Unustage tootmine, panustage teenindusse!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel

Vaata konverentse